§e Min låda vill inte släppa in sista väx.Annars går den som klockan.
Finns de något rele eller är lådan paj.Kan köra å lådan drar fint.inga missjud eller liknande.Vet någon nåt så vore de bra. Mvh Thompa.
Finns de något rele eller är lådan paj.Kan köra å lådan drar fint.inga missjud eller liknande.Vet någon nåt så vore de bra. Mvh Thompa.