Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Över vx på CryslerV,V6 3.3

Startad av DUCCE · 2006-07-24 · 0 svar

DUCCETrådstart
§e Min låda vill inte släppa in sista väx.Annars går den som klockan.
Finns de något rele eller är lådan paj.Kan köra å lådan drar fint.inga missjud eller liknande.Vet någon nåt så vore de bra. Mvh Thompa.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil