Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

överväxel

Startad av pebe · 2006-08-25 · 1 svar

pebeTrådstart
afton.
fick plötsligt problem med bilen. överväxeln på automatlådan ville inte gå i.
jag har en knapp på växelföraren där jag kan koppla i och ur växeln.indikeringen på instrumentpanelen fungerar.säkringen för överväxeln är hel. vad kan det vara för fel? någon som vet?
hexaman
Solonoiden i växellådan till överväxeln kan sätta igen sig, prova med rengöring av den.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil