Solonoiden i växellådan till överväxeln kan sätta igen sig, prova med rengöring av den.
afton.
fick plötsligt problem med bilen. överväxeln på automatlådan ville inte gå i.
jag har en knapp på växelföraren där jag kan koppla i och ur växeln.indikeringen på instrumentpanelen fungerar.säkringen för överväxeln är hel. vad kan det vara för fel? någon som vet?
fick plötsligt problem med bilen. överväxeln på automatlådan ville inte gå i.
jag har en knapp på växelföraren där jag kan koppla i och ur växeln.indikeringen på instrumentpanelen fungerar.säkringen för överväxeln är hel. vad kan det vara för fel? någon som vet?