Hur mycket olja har du slagit i? För normalt brukar det rymma drygt en liter mellan "min" och "max" strecken.
På oljestickan ser jag att oljenivån bara går upp en liten bit på stickan, d.v.s. en bra bit under lägsta nivåmarkeringen. Häller på en hel del olja som normalt borde föra upp nivån till där den ska vara. Trots det ser jag inte att nivån gått upp något alls på stickan. Vad kan vara fel då? Gäller en Toyota Corolla 98:a om det spelar någon roll.