Sekundärluft brukar det väl kallas när motorn har "luftinsprutning" i avgasröret... ?Brukar vara ett system med rör o backventiler. Ibland pajar backventilerna... Men har din motor verkligen det?
Har en liten undran, hoppas någon kan hjälpa?
Motorlampan började lysa, gjorde diagnos, som sade:
Lågt tryck sekundärluft.
Någon som har en ide....
Tackar på förhand...
Motorlampan började lysa, gjorde diagnos, som sade:
Lågt tryck sekundärluft.
Någon som har en ide....
Tackar på förhand...