Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Passat-01 1,8T

Startad av Kregor · 2010-08-04 · 2 svar

KregorTrådstart
Har en liten undran, hoppas någon kan hjälpa?

Motorlampan började lysa, gjorde diagnos, som sade:

Lågt tryck sekundärluft.

Någon som har en ide....

Tackar på förhand...
Nitrogen
Sekundärluft brukar det väl kallas när motorn har "luftinsprutning" i avgasröret... ?Brukar vara ett system med rör o backventiler. Ibland pajar backventilerna... Men har din motor verkligen det?
berit
Japp det har dom :eek:

Fler trådar i Hjälpforumet Bil