Tömde lite diesel i insuget då startade bilen och gick, lite slö och rök lite vid gaspådrag.
Provade att stanna och starta några gånger det gick bra varje gång.
Provstatrtade den dygnet efter, lika dö som vanligt.
Har kollat strömmen till glödstiften och strömmen till dödaren på pumpen.
Provade att stanna och starta några gånger det gick bra varje gång.
Provstatrtade den dygnet efter, lika dö som vanligt.
Har kollat strömmen till glödstiften och strömmen till dödaren på pumpen.