Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

passat

Startad av andersson75 · 2010-12-11 · 3 svar

andersson75Trådstart
hejsan
Är det någon som vet vart ställpungterna till tändning på en passat -92 sitter?
Rimsky
här är en bild på 1,8 från autodata
fregrund
Vad är tändföljden på passat? någon som vet?
Mvh Niklas
slirfeldt
Gäller det en fyrcylindrig motor är tändföljden 1-3-4-2

Fler trådar i Hjälpforumet Bil