Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Passat -90 givare

Startad av clumber · 2009-07-15 · 1 svar

clumberTrådstart
Har en Passat -90, på kylarslangfästet på motorn finns 3 givare,2 över och 1 under. Vad är dom till?:confused:
aw73
om jag har rätt så är den epoliga för igelkotten som bryter vid 35C+ ?
den blå 2 poliga för motorstyrdon ?
den andra 2 poliga för temopmätare ?

rätta mig om jag har fel ?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil