om jag har rätt så är den epoliga för igelkotten som bryter vid 35C+ ?
den blå 2 poliga för motorstyrdon ?
den andra 2 poliga för temopmätare ?
rätta mig om jag har fel ?
den blå 2 poliga för motorstyrdon ?
den andra 2 poliga för temopmätare ?
rätta mig om jag har fel ?