Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

passat 92 insprut

Startad av Larz · 2008-11-10 · 1 svar

LarzTrådstart
Jag skulle vilja veta var bränslepump /pumpar och relä till pump samt värmegivare och kallstartventil sitter nånstans på passat-92 insprut.

Tack på förhand
klimpen
Hej Larz, vilken motorkod är det?
Om det är en RP sitter bränslepump i tanken, reläet på reläplattan vid säkringarna(vänster och nedanför ratten) och kallstartsventil?.
Datorn har två temperatur sensorer, en i trottelhuset och en för kylvattnet.
Rolf

Fler trådar i Hjälpforumet Bil