Hej Larz, vilken motorkod är det?
Om det är en RP sitter bränslepump i tanken, reläet på reläplattan vid säkringarna(vänster och nedanför ratten) och kallstartsventil?.
Datorn har två temperatur sensorer, en i trottelhuset och en för kylvattnet.
Rolf
Om det är en RP sitter bränslepump i tanken, reläet på reläplattan vid säkringarna(vänster och nedanför ratten) och kallstartsventil?.
Datorn har två temperatur sensorer, en i trottelhuset och en för kylvattnet.
Rolf