Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Passat 96 kränger till...

Startad av px1000 · 2009-07-21 · 1 svar

px1000Trådstart
Tycker att detta problem bara varit någon dag, inte kört på ngt eller liknande men när jag kör i gupp, brunnslock etc med höger hjul så kränger bilen till åt vänster, svajar liksom. trodde först det var dåligt med luft men det är det inte, hjulet sitter på också...

Är det stötdämpare alt krängningshämmare? Om det är det är det någon fara att det sackar i hop helt, skall ut o åka lite längre på lördag o vill inte bli stående:)
slirfeldt
Svårt så här att säga men låter såhär iaf inte som någon direkt fara,, och att inget oljud förekommer, men det kan röra sig om någon bussning till nämda komponenter i framvagnen som börjar ge upp, men som bör kikas närmare på vad och var felet är.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil