Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Passat aut

Startad av hAKI · 2010-01-15 · 1 svar

hAKITrådstart
Hej! Har en passat aut som stått i kylan nu hela vintern! Startade upp och spaken satt fast på p läge! Jag lade lite kraft på såaken och pjong så var ettan i på såakläge men ingen växel! Vad kan ha hänt?
slirfeldt
Förmodligen har något i länkaget på undersidan frusit och sedan något gott sönder,,,

Fler trådar i Hjälpforumet Bil