Förmodligen har något i länkaget på undersidan frusit och sedan något gott sönder,,,
Hej! Har en passat aut som stått i kylan nu hela vintern! Startade upp och spaken satt fast på p läge! Jag lade lite kraft på såaken och pjong så var ettan i på såakläge men ingen växel! Vad kan ha hänt?