Jag tror som du, att lite olja kommit in i kylvattnet då toppen var av :r spelar ju mindre roll så länge den inte överhettar.
Hörde nyligen om ett tips att skicka i två maskindisktabletter och köra ett tag och sedan byta....upprepa vid behov :D
I allmänhet så flyter ju oljan, så till slut fastnar oljeslemmet i expansionskärlet (högsta punkten) om man har ett cirkulerande system.
Hörde nyligen om ett tips att skicka i två maskindisktabletter och köra ett tag och sedan byta....upprepa vid behov :D
I allmänhet så flyter ju oljan, så till slut fastnar oljeslemmet i expansionskärlet (högsta punkten) om man har ett cirkulerande system.