Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Passat TDI med "Snigeleffekt"

Startad av lailaouno · 2007-08-19 · 0 svar

lailaounoTrådstart
Hjälp!!!! Jag köpte en tdi -95 och skulle koppla in radio. Efter att ha lyft fram hela elektroniknystanet med säkringar och allt för att hitta någonstans att ta "hållström" och hängt tillbaka det så får jag inte upp bilen i mer än 60 - 70 km/tim. Har det hoppat ur någon sladd???:( :(

Fler trådar i Hjälpforumet Bil