Låter som fel i styrdonet spridarna verkar inte få nån signal
bilen får soppa startar på startgas. kommer soppa tillspridarna men den startar inte stiften är torra på den. vad är det som gör att bilen inte stratar??? det klickar i reläet vid handsfacket så det värkar vara helt. kan boxen ha pajat ?