Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Peugeot 307

Startad av Hercules · 2011-11-07 · 1 svar

HerculesTrådstart
Hej på er.

Någon som bytt Strålkastarspol-"munstycket" i kofångaren fram ? min "poppar"inte upp på v-sida och vattnet rinner ut undertill,har kollat slangar och annat ,verkar OK ,men kan inte se hur man kommer åt att demontera den.
H-sida funkar.

Hercules
slirfeldt
Inte hemma på den modellen men en sådan ser iaf ut lös så på en 307 02:a: https://bilder.lagabasen.se/delar/1117/111724264vy1.jpg och vanligen brukar det vara så omständigt att komma åt dessa att stötfångaren många gånger först måste demonteras.

Men du har inte med en liten mejsel försökt pilla upp det munstycket något så detta inte bara kärvat fast lite?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil