om den har sk. OBD2 kompatibelt diagnostik och ett 16-poligt diagnostikuutag kan man om man vill skaffa en felkodsläsare
tex. hos https://readytech.se/Lasare.php
om inte vet ej om peugeot har infört OBD2 ännu men flertalet bilmodeller av senare årsmodell har det (2001<)
annars kan man åka till en väutrustad bilverkstad och få det gjort
vill man temporät släcka inikatorn kan man om man har tur lyfta på minuspolen ca 1min
tex. hos https://readytech.se/Lasare.php
om inte vet ej om peugeot har infört OBD2 ännu men flertalet bilmodeller av senare årsmodell har det (2001<)
annars kan man åka till en väutrustad bilverkstad och få det gjort
vill man temporät släcka inikatorn kan man om man har tur lyfta på minuspolen ca 1min