HHrutmussTrådstart2010-05-23Som rubriken säger så har jag bekymmer med min fläkt, den går alltid på samma varvtal och samma temperatur oavsett om ac`n är påslagen eller ej.
Har funderingar på om det är nån givare (ute eller inne) som har pajat eller hakat upp sig.
Jag vet att ac`n slår till och att det finns gas i systemet. Om jag höjer temperaturen i bilen till tex. 28 grader så matar den på med varmluft men om jag sänker till tex. 14 grader så kommer det bara "fisjummen" luft.
Det är en ACC.
Nån med erfarenhet av detta eller har nåt förslag?
Du behöver läsa ut felkoder!
Går med Autocom från Serie2 98-04 :upp
Annars auktoriserad verkstad....:x