Du har inga däck att tillfälligt prova och kunna utesluta däcken med? Inga problem med anliggande bromsar fram som går varma? Kan i och för sig bero på skeva skivor,, men börja med hjulen.
Jag har problem med att det rycker i ratten när jag kör över 100. När jag bromsar har jag ryckningar också. Sommardäcken är sprillans nya har knappt gått 300mil. Bytte bromsarna för ett år sen. En spindelled var slut så den är bytt, den andra verkar bra. Igår byttes de yttre bärarmsbussningarna. Hjulen är balanserade och om det hade varit fel på däcken så borde de upptäckt det.
Bromsarna ser sjysta ut samma med beläggen. Det sitter Brembo skivor och Pagidbelägg. Rullat ca 600mil sen de byttes. Jag var inne på att skivorna vindar men det tror inte mecken på.
Någon som har något annat tips på vad det kan vara?
Bilen ska in på tisdag igen.
Bromsarna ser sjysta ut samma med beläggen. Det sitter Brembo skivor och Pagidbelägg. Rullat ca 600mil sen de byttes. Jag var inne på att skivorna vindar men det tror inte mecken på.
Någon som har något annat tips på vad det kan vara?
Bilen ska in på tisdag igen.