Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

peugot 406 -00

Startad av johan larsson · 2011-02-27 · 2 svar

johan larssonTrådstart
har en pegga som börjat rycka nått förfärligt men går hur bra som helst nån kilometer o sen börjar den rycka... kan d va luftfiltret el nått spjäll som kärvar.
Dingrot
Hej, Kan du berätta lite mer , motor, bensin-diesel, service nivå, kanske vi kan hjälpa till. Lycka till verkstan.
bjanescahvsay3926
Jag vet att tändspolar är ett problem på bensinarna. Tändspolarna hänger väl ihop som en enda enhet om jag inte minns fel?! Särskilt dyrt är de inte iaf!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil