Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Peugot 406 -99 fläktläget i displayen funkar inte

Startad av Roger_1982 · 2008-10-26 · 4 svar

Roger_1982Trådstart
Hej.
Har en Peugot 406 -99 som fläkt väljaren har slutat fungera på. Alltså dom pilarna som visar att man får luft antigen på fötterna eller ansiktet eller framrutan. Sen funkar ju såklart inte funktionen heller. Är det någon kalibrering på dom
polco
Har du kontrollerat säkringarna?
haeken
Nej det har jag ioförsig inte. Kan det vara en säkring till just den delen
haeken
Nu har jag kollat alla säkringar. Någon som har råkat ut för att motorn som väljer i luftsystemet har bränt.
haeken
Är det någon kalibrering på fläkten efter att man bytt batteri

Fler trådar i Hjälpforumet Bil