Min dotter har problem med att bilen lägger av efter att ha kört en stund.
Hon har lämnat in den på verkstad och där har man bytt tändmodul, kopplat förbi krocksensorn som stänger av bensinen om man krockar, men hon har problemet kvar. Den stannar igen. Vet någon vad det kan vara för fel?
Tacksam för svar.
Hon har lämnat in den på verkstad och där har man bytt tändmodul, kopplat förbi krocksensorn som stänger av bensinen om man krockar, men hon har problemet kvar. Den stannar igen. Vet någon vad det kan vara för fel?
Tacksam för svar.