puhhhhhh! Nu driver du nog skoj med oss ? Denna bil kan du ha som sparbössa om du kapar upp ett jack i taket !
har någon en skrotad fiesta 83-88a vill köpa lite delar har försökt att rita lite i paint
nr 1 hela stolpen från tak till golv
2 från tak till golv
ska svetsa dit ny bakskärm
ska rädda denna bil den är tok fräsch ingen rost någon stans
:e:e:e:e
https://img397.imageshack.us/my.php?image=bild991018delarpu4.jpg
nr 1 hela stolpen från tak till golv
2 från tak till golv
ska svetsa dit ny bakskärm
ska rädda denna bil den är tok fräsch ingen rost någon stans
:e:e:e:e
https://img397.imageshack.us/my.php?image=bild991018delarpu4.jpg