låter som om det är problem med bränsletrycket , prova att vrida nyckeln till pos II , låt den vara så i 5 sekunder , sen startar du bilen , om det går utan problem är det nog bränslepumpen eller något annat i bränslesystemet, kanske dags att byta filtret??
har du dålig bränslepump hinner den inte bygga upp trycket tillräckligt det är därför den vill "dö" precis efter start.
testa och återkom gärna med resultatet.
// ermik 1992 850 GLT , 1998 S70 2,5 SE
har du dålig bränslepump hinner den inte bygga upp trycket tillräckligt det är därför den vill "dö" precis efter start.
testa och återkom gärna med resultatet.
// ermik 1992 850 GLT , 1998 S70 2,5 SE