Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

poblem meden glolf-00:a

Startad av norpan · 2008-01-22 · 1 svar

norpanTrådstart
Jag har problem med mitt larm till golfen.Bytte batteri i nycken.Men det nya batteriet funkar inte,det går inte låsa eller att öppna bilen nrman trycker på nycken.Larmet bara thuter när jag öppnar dörre och försöker starta bilen.
Vad är det som är galet
Luke C
Hej! Det låter som om du måste omprogrammera nyckeln med larmet. det brukar finnas en broschyr som man kan titta i hur man gör, som brukar ligga i handsfacket, för jag har tyvärr glömt bort. men det är kanske någon annan som vet hur man gör.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil