Låter rent spontant som det låter lite som bränslebrist och där kan det med löna sig att byta bränslefiltret. Att pröva med någon form av insprutnings rengöring kan man då lika gärna med minst samma resultat slå i iaf 10-15 liter E85 (etanol) på full tank så rensar det med upp i bränslesystemet.
Tja. har en Polo som går sådär.. känns som den "Tappar" en cylinder när jag gasar på,
det känns som den kvävs när man gasar på..när man släpper på gasen lite så går den bra.men när jag gasar lite till så går den dåligt igen.startar lätt,byt tändstift..
Kan det vara insuget el ska man köpa injektor å ha i bensinen?..
Glad för lite tips.
det känns som den kvävs när man gasar på..när man släpper på gasen lite så går den bra.men när jag gasar lite till så går den dåligt igen.startar lätt,byt tändstift..
Kan det vara insuget el ska man köpa injektor å ha i bensinen?..
Glad för lite tips.