Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Polo 1,4 01:A Blinkersproblem

Startad av haeken · 2009-01-10 · 2 svar

haekenTrådstart
Tja,
Har en polo 01:a som blinkersen bara slutade funka på för en månad sen eller nåt.

Inga lampor blinkar inte ens dom inne i kupen när man försöker blinka, Varningsblinkersen funkar inte heller, så funderar på om det kan va reläet
isåfall vart sitter de?

MVH
berit
Enl felsökningsguide från vag: kontrollera säkring nr 21 (10A) och nr 22 (5A), om hela byt blinkrelät "J2", märkt 21, på reläplats 1.
Reläerna brukar sitta tillsammans med säkringarna under ratten någonstans.....
OK? :)

/D
ewa-gitta
Tack så mycket, Då ska jag kika det..

Mhv

Fler trådar i Hjälpforumet Bil