Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

POLO -91:a inget lyse på instrument panelen

Startad av sventoma · 2010-03-10 · 2 svar

sventomaTrådstart
Jaha, då har jag fixat till gamla tro tjänaren igen då:)
Byte av start motor och länkarm sen var den fel fri på besiktningen.
MEN...... Upptäckte inatt att jag har inget lyse på instrumen panelen (mätare, klocka osv). Övriga lampor lyser som värmereglage osv.

FRÅGAN LYDER: Hur byter jag lampa/or vid panelen? Kan man bara ta bort plasten som sitter vid mätar tavlorna eller måste jag demontera halva instrument panelen.

Tack!!:i
aw73
undrar om man inte använder standard demonteringsbyglar för bilradio?
https://volkswagen.msk.ru/electro/polo/polo_1990-94_el.zip
Tommpa75
Jag satt och funderade på det inatt när jag lyste med ficklampan. Det sitter 2 st små hål på varje sida om plasten, precis som till en gammal bilstereo. Har en sådan nu i bilen:) BLAUPUNKT MELBOURN:)
VÄRT ATT KOLLAS LITE GRUNDLIGARE

Fler trådar i Hjälpforumet Bil