Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Polo -98 koppla ur c-låset

Startad av fidde · 2011-11-23 · 2 svar

fiddeTrådstart
Tjena .Hur tar man bort så man ej behöver c-låset?(det har gått sönder).
Det räcker inte att bara koppla ur styrboxen i bakluckan,har provat det.
slirfeldt
Det är inte bara att dra ur dess säkring för att koppla ur det systemet.
Alkvettern
Har också för mig att det är en egen säkring.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil