Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

polo fel

Startad av holmger · 2009-12-17 · 0 svar

holmgerTrådstart
hej, polo -85 som tappat ström till torkare fram+bak och ström till kupefläkten. Var ska jag fortsätta leta när säkringarna är hela? Sitter två reläer vid säkringarna, kan det var dom? finns det fler inne i bilen?
holmger

Fler trådar i Hjälpforumet Bil