Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

primera 91

Startad av Aero · 2008-05-21 · 1 svar

AeroTrådstart
Handbromsen tar dåligt, kan man spänna upp viren? isf hur och vad med för verktyg?
Mvh: H-G
slirfeldt
Enligt rephandboken så är sitter justeringen bakom handbromsspaken under en kåpa, och består av en klassisk mutter historia som spänns,,

Fler trådar i Hjälpforumet Bil