AAeroTrådstart2008-05-21Handbromsen tar dåligt, kan man spänna upp viren? isf hur och vad med för verktyg? Mvh: H-G
Sslirfeldt2008-05-22 · #Enligt rephandboken så är sitter justeringen bakom handbromsspaken under en kåpa, och består av en klassisk mutter historia som spänns,,