Låter som ras...:x
Minst 8 timmar på verkstan , á 800-1500:-, beg låda från www.laga.se el www.bildelsbasen.se
Vad tycker du själv, är den fin?
Vad går sönder här näst...VR6 är ju kända för kamkedje-ras...:utrop
Kan nog vara dax att skrota...köpa ngt med bättre total ekonomi på sikt :upp
Minst 8 timmar på verkstan , á 800-1500:-, beg låda från www.laga.se el www.bildelsbasen.se
Vad tycker du själv, är den fin?
Vad går sönder här näst...VR6 är ju kända för kamkedje-ras...:utrop
Kan nog vara dax att skrota...köpa ngt med bättre total ekonomi på sikt :upp