Bilen är av årsmodell 2000, och har fått nånslags fnatt 3 gånger de senaste veckorna :confused:
När ja ska starta den, e den stendöd, finns inte ström, enda som funkar e den irriterande signalen som plingar för att nyckeln sitter i, o förardörren är öppen :eek:
Skruvar ja ur pluspolen från batteriet, o skruvar tillbaks den igen, e allt ok, o bilen startar igen.
Nån här som skulle ha ideer va detta beror på?
När ja ska starta den, e den stendöd, finns inte ström, enda som funkar e den irriterande signalen som plingar för att nyckeln sitter i, o förardörren är öppen :eek:
Skruvar ja ur pluspolen från batteriet, o skruvar tillbaks den igen, e allt ok, o bilen startar igen.
Nån här som skulle ha ideer va detta beror på?