jag GISSAR på an blinkersspak
hejsan har lite problem med min ford escort..blinkersen på vänster sida har lagt av helt, ibland kan den börja blinka sporadiskt och inte i takt..
höger blinkers funkar utmärkt. så gör också varnings blinkersen när man trycker på dem , då blinkar allt som det ska.. vad kan vara problemet? och vad kand e kosta? MVH staffan i eskilstuna[/b]
höger blinkers funkar utmärkt. så gör också varnings blinkersen när man trycker på dem , då blinkar allt som det ska.. vad kan vara problemet? och vad kand e kosta? MVH staffan i eskilstuna[/b]