Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Problem med helljus.

Startad av Jeppsson89 · 2009-07-16 · 1 svar

Jeppsson89Trådstart
Jag har problem med helljuset på min golf2a -89, det funkar när jag håller in spaken mot mig, när jag släpper slocknar lyset. Relä fel eller trasig spak?

Och isf vilket relä är till helljuset? ( jag vet att man kan köpa en bok med allt i) Men vore enklare om nån visste här!:)
Rimsky
hittade rephandbok på engelska från en länk a128 la ut tidigare i dag (bara i början det är på ryska.

https://icelord.net/vw/doc/index.html

lite osäker på hur det funkar men är ljusvredet i rätt läge?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil