Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Problem med insprutningen Ford Escort CLX -96

Startad av tommpaa · 2010-06-30 · 2 svar

tommpaaTrådstart
Har problem då det inte kommer fram någon ström till spridare 4 på insprutning. Kommer ström till 1,2 och 3:an. Någon som vet vad som är fel?
Fourkids
kanske ska nämna att det är en 1.6L Zetec motor
boheme
@tommpaa 59555 wrote:
Har problem då det inte kommer fram någon ström till spridare 4 på insprutning. Kommer ström till 1,2 och 3:an. Någon som vet vad som är fel?


Kolla 4:ans ström/signalkrets från spridaren och bakåt.

Mvh Janne

Fler trådar i Hjälpforumet Bil