Hallå.
Nu vet jag inte riktigt vilken kontakt du menar , men antar att det kan vara den här https://www.corsa-technic.com/item_images/H2AS.jpg
låsanordningen petar man ut lite från givaren så att den går förbi den lilla klacken när du samtidigt drar av kontakten. Så här se givaren ut med klacken https://www.maperformance.com/images/T/aitsensor.jpg hoppas du förstår hur jag menar.
Kan även tipsa dig om detta Opelforum https://www.opelsportclub.com/forums/index.php
Nu vet jag inte riktigt vilken kontakt du menar , men antar att det kan vara den här https://www.corsa-technic.com/item_images/H2AS.jpg
låsanordningen petar man ut lite från givaren så att den går förbi den lilla klacken när du samtidigt drar av kontakten. Så här se givaren ut med klacken https://www.maperformance.com/images/T/aitsensor.jpg hoppas du förstår hur jag menar.
Kan även tipsa dig om detta Opelforum https://www.opelsportclub.com/forums/index.php