Kkrille_illerTrådstart2006-07-05tja har en 205 gti som vi har byt v låda och lamler och när vi skulle starta den så gick det inte att gasa fullt för då dog den behöver hjälp kan inte så mycket om 205
Har bränslepumpen börjat föra oväsen ?? kanske den som är på gång
hur långt har bilen gått ?