Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

problem med min 205 gti 89

Startad av krille_iller · 2006-07-05 · 1 svar

krille_illerTrådstart
tja har en 205 gti som vi har byt v låda och lamler och när vi skulle starta den så gick det inte att gasa fullt för då dog den behöver hjälp kan inte så mycket om 205
savanna
Har bränslepumpen börjat föra oväsen ?? kanske den som är på gång

hur långt har bilen gått ?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil