Oj, det kan vara mycket fel där...
Allt från fukt på något i elsystemet, typ fördelare, tändkablar oxid vid nämnda ställen..
Att det luktar bensin kan vara att det rinner igenom mycket obränd bensin genom motorn....
Mitt tips är att du kollar alla elanslutningar, vilket skick är kablarna i har du möjlighet att byta tändkablar mot nya/nyare... Kollat tändstiften?
Allt från fukt på något i elsystemet, typ fördelare, tändkablar oxid vid nämnda ställen..
Att det luktar bensin kan vara att det rinner igenom mycket obränd bensin genom motorn....
Mitt tips är att du kollar alla elanslutningar, vilket skick är kablarna i har du möjlighet att byta tändkablar mot nya/nyare... Kollat tändstiften?