Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Problem med Opel Omega 2,5 TD 2001

Startad av stojbert · 2007-06-13 · 0 svar

stojbertTrådstart
Ganska ofta när man har startat bilen och ska lägga i en växel för att köra iväg så går tomgången ner så lågt att bilen lägger av. Ibland händer samma sak när kör på tex D och stannar utan att lägga i N, då lägger bilen också av. Datorn i bilen registrerar inget fel men en verkstad trodde det var en trög givare i diselpumpen och det blev kanske lite bättre ett tag men tyvärr löste inte detta problemet.
* Vad kan det vara för fel???

Fler trådar i Hjälpforumet Bil