Hej, troligtvis kontaktproblem i dörren, plocka upp knappmodulen i dörrsidan om felet sitter där, annars måste du plocka ner hela dörrsidan för att hitta kontakten som felar och skall bytas. En diagnos plockar direkt fram vilket som är felet. Lycka till verkstan.
när ja ha låst bilen å ska ha den senare. typ dagen efter. när ja då låser upp så blir det ett konstant "klick"ljud i enheten som sitter i dörren(lås,fönster panelen) och det slutar aldrig, och går inte heller att låsa sen...ibland släpper det å ibland klickar det flera dagar!!! vad är problemet?