Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

problem med termostat

Startad av hazhar · 2010-12-01 · 1 svar

hazharTrådstart
hej.. skulle byta termostat på min opel vectra 1995 årsmodell och är 2,0 motor , vet ej vad den sitter! är tacksam för hjälp.
slirfeldt
Dess termostat om det är en 8 ventilers motor så sitter denna i just termostathuset med slanganslutning som syns ungefär mitt i bilden och precis till vänster om grenröret som sitter med tre skruvar: https://bilder.lagabasen.se/delar/1117/111714983vy2.jpg

Fler trådar i Hjälpforumet Bil