byt till en annan torkarmotor, har för mig att den sitter ganska bra till på 99an .
Halå.
Åker just nu i en Saab 99 -84:a. När jag åkte iväg en sväng i dag så fungerade impulstorkarna helt okay. En timma senare när jag tar bilen för att åka hemåt igen så funkar de inte. Impulsläget fungerade inte överhuvud taget. Det "vanliga" läget och det "snabba" fungerar dock bra. Men när man stänger av torkarna så stannar de där de är, går alltså inte ner igen..
Vore tacksam om någon hade nått bra tips på vad det kan vara... Något relä kanske???
Tack på förhand.. //Daniel
Åker just nu i en Saab 99 -84:a. När jag åkte iväg en sväng i dag så fungerade impulstorkarna helt okay. En timma senare när jag tar bilen för att åka hemåt igen så funkar de inte. Impulsläget fungerade inte överhuvud taget. Det "vanliga" läget och det "snabba" fungerar dock bra. Men när man stänger av torkarna så stannar de där de är, går alltså inte ner igen..
Vore tacksam om någon hade nått bra tips på vad det kan vara... Något relä kanske???
Tack på förhand.. //Daniel