Jag råkade ut för samma sak för några år sedan efter jag varit in och bytt ringar. Då visade det sig att däck firman varit snål och använt samma ventil om satt på däcket när jag kom in och att den skadats vid avmonteringen av de gammla ringarna.. Det får inte förekomma att dom snälar in på det.. Tänker inte nämna villka det va som gjorde en sådan tabbe med jag handlar inte däck där och det blev en rimlig ers. från dom,, + att dom fick betala en annan firma för att lägga om däcken jag fick i ers. Dom stod för en omg. sommar och en omg. vinter förutom omg. som jag hade på bilen som jag fick igen slantarna för.
:mad: En snäll kollega påpekade att det var lite luft i ena framhjulet så jag smög till macken och skulle fylla på luft.
När jag ska skruva av hatten så släpper hela ventil he...et med ett poff :mad:
Andra hjulet på under ett år, va f-n !!! Sist var det på avfarten från motorvägen som det bara small till, samma där, ventilen hade ploppat ur gummit där också. Törs inte ens tänka på vad som hänt om det poffat till på motorvägen istället.
Hur sannolikt är det att sånt här händer? Har snackat med vulken där de säger ovanligt, men å andra sidan så vill de säkert inte erkänna materialfel eller taskigt monterat.
Är det någon mer som råkar ut för sånt här, mer än mig?
Mvh
jante
När jag ska skruva av hatten så släpper hela ventil he...et med ett poff :mad:
Andra hjulet på under ett år, va f-n !!! Sist var det på avfarten från motorvägen som det bara small till, samma där, ventilen hade ploppat ur gummit där också. Törs inte ens tänka på vad som hänt om det poffat till på motorvägen istället.
Hur sannolikt är det att sånt här händer? Har snackat med vulken där de säger ovanligt, men å andra sidan så vill de säkert inte erkänna materialfel eller taskigt monterat.
Är det någon mer som råkar ut för sånt här, mer än mig?
Mvh
jante