Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

pyser

Startad av audi_100_avant · 2007-07-02 · 0 svar

audi_100_avantTrådstart
har problemet med att de pyser i när man trycker på bromsen..och om man nu sedan trycker en gång till så tystnar den,,bromsarna funkar o så..men jobbigt med ett ljud endå..funderar om detta har nått med o göra med bromsservon?
har en audi 100 avant av årsmodell 84..
2.2liters motorn och 5cylindrig..

Fler trådar i Hjälpforumet Bil