Hej vänner, radion ger inget ljud ifrån sig i opel vectra 1998. det syns på displayen att programmet gårm kan skifta men hör inget, Dett har uppstååt efter generatorbyte. kan någon ge tips?
Var radion möjligen igång när du tog av minuspolen? Det kan skada radions processor. Om du har radions kod kvar så kan du försöka göra radion helt strömlös i en vecka och sen göra ett försök att koppla in den igen.
Vi använder cookies för att förstå hur arkivet används och för att kunna förbättra det. Du väljer själv vad du tillåter. Inställningen sparas i din webbläsare och kan ändras när som helst via länken "Cookieinställningar" i sidfoten.