Lite sent svar,, men dessa är iaf oftast inga större problem med att byta och då en bättre begagnad,, så skruva på du om du inte redan är klar.
Hej!
Jag har fått en 2:a på besikningen, min rattaxelknut glappar och nu undrar jag om det är svårt att byta den själv och om det är dyrt att köpa en ny (eller beg på skroten). Bilen är en peugeot 205 från 1988.
Paul, Örebro.
Jag har fått en 2:a på besikningen, min rattaxelknut glappar och nu undrar jag om det är svårt att byta den själv och om det är dyrt att köpa en ny (eller beg på skroten). Bilen är en peugeot 205 från 1988.
Paul, Örebro.