BberghetTrådstart2003-09-16Hej, Ville bara klargöra det här med registreringsskylten för mig. Är det krav att ha den fram eller räcker det om det sitter en bak?
MMoPar 662003-09-16 · #Japp skall sitta både fram o bak. Fråga signaturen mekaren82 vad som händer om skylt saknas fram. https://motorforum.nu/viewtopic.php?t=1232