Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Reg. skylt

Startad av berghet · 2003-09-16 · 3 svar

berghetTrådstart
Hej,

Ville bara klargöra det här med registreringsskylten för mig. Är det krav att ha den fram eller räcker det om det sitter en bak?
MoPar 66
Japp skall sitta både fram o bak. Fråga signaturen mekaren82 vad som händer om skylt saknas fram.
https://motorforum.nu/viewtopic.php?t=1232
berghet
Tack :D
mekaren82
kör utan §e

Fler trådar i Hjälpforumet Bil