Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Regskylt

Startad av volvos60 · 2004-04-01 · 1 svar

volvos60Trådstart
...säkert den mest puckade frågan i detta forum så här långt, men here it goes:

Hur fan byter man den bakre registreringsplåten? Den sitter som berget i en hållare som verkar vara gjord av metall (nyare volvo). Nedre delen verkar vara någon slags list eller så som jag inte vet om jag ska ta bort...

Borde inte skylten vara fastskruvad på något sätt? Inte så svår att stjäla ju...

Vore kanon med lite tips fort!!!!
PG
Plåten är instucken i den svarta hållaren, bänd ut ena kortsidan på plåten och putta eller dra ut den, sedan kommer du år skruvarna till plåthållaren.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil