Ett relä i min audi har fått spader, det låter som en telegrafist när jag startar bilen och det håller på ett par minuter. Relät sitter under ratten och är märkt 214. Till vänster om det sitter ett identiskt relä.
Det verkar inte vara relät det är fel på, jag bytte plats på de två identiska reläerna och det klickande ljudet fortsatte från samma plats.
Är det nån som vet vad reläet är till och vad som kan ha hänt? Jag har dragit ut det och allt funkar som vanligt såvitt jag kan se.
Jag har en audi 80 årsmodell 1990. Reläet är märkt 214, klarar 40A och sitter till höger om ett identiskt relä.
Tacksam för svar
Det verkar inte vara relät det är fel på, jag bytte plats på de två identiska reläerna och det klickande ljudet fortsatte från samma plats.
Är det nån som vet vad reläet är till och vad som kan ha hänt? Jag har dragit ut det och allt funkar som vanligt såvitt jag kan se.
Jag har en audi 80 årsmodell 1990. Reläet är märkt 214, klarar 40A och sitter till höger om ett identiskt relä.
Tacksam för svar