Har för mig att denna fråga varit uppe här förut,, men på vag vis brukar dess relän iaf sitta kring säkringarna, men dess säkring är hel och det verkligen finns spänning även där?
Jag undrar om någon kan hjälpa mig med var relät till bensinpumpen sitter
på en vw polo -93. För det är så att bensin pumpen funkar men den får ingen stöm . jag tackar på förhand
på en vw polo -93. För det är så att bensin pumpen funkar men den får ingen stöm . jag tackar på förhand