MMalte XTrådstart2008-10-22Varningslampan lyser vid start men slocknar när motorn är igång, och tänds ej när jag kör. Bromsarna slår när jag bromsar. Har mätt alla givarna ligger på omring 1600 ohm. Snurrar jag på hjulet med en borrmaskin visar det omkring 1volt. Har bytt bägge kuggkransarna fram.
Varningslampan ska ju bete sig så.
"Bromsarna slår när jag bromsar" du menar vibrera alltid när du bromsar? är du säker på att det är ABS:en som slår? inte kassa skivor eller så?
@Dr Snuggles 37615 wrote:Varningslampan ska ju bete sig så.
"Bromsarna slår när jag bromsar" du menar vibrera alltid när du bromsar? är du säker på att det är ABS:en som slår? inte kassa skivor eller så?
Nya bromskivor. Trycer jag tillbaka bromskolven på vänster sida slår det ej i bromsen vid första inbromsningarana.